Inline elektrolyse desinfektionssystem

Ikke kun patienter, men også tandlæger udsættes for mikrorganismer, der findes i kølevand til instrumenter. Reduktion af mikroorganismer beskytter begge menneskers sundhed, samtidig med at man fjerner calcium og andre uønskede mineraler, der beskytter dine instrumenter og behandlingsenheder mod problemer forårsaget af sedimenter.

Desinficeret vand

For at kontrollere biolm i dental vandlinier skal frisk produceret frit klor distribueres i vandlinjerne. Det behandlede vand vil ikke være skadeligt for sundheden for patienter eller tandlæger, som vand vil stadig opfylde kravene til drikkevandskvalitet.

Kontinuerlig kontrol af mikroorganismer i tandvandslinier.

Genvækst af bio lm vil ske, så snart stressoren er væk. Kontinuerlig stress med et biocid vil forhindre, at bio lm kaster bakterier ud i vandet.

Hatmed vandbehandling

Inline elektrolyse desinfektionssystem

Desinficeret vand

Kontinuerlig kontrol af mikroorganismer i tandvandslinier.

Harmløs Desinficeringssystem

Puges bruger elektrolyse til at omdanne vand til hypochlorsyre direkte i vandstrøm. Hypochlorsyre kan trænge ind i bakterierne og dræbe dem. Intet affald vand produceret til miljøbeskyttelse.

Det behandlede vand vil ikke være skadeligt for sundheden for patienter eller tandlæger, som vand vil stadig opfylde kravene til drikkevandskvalitet givet af World Sundhedsorganisation. Sikker til konsum, hudkontakt, indånding og miljø

Desinfektionsfaktor, der indeholder klor, kontrolleres inden for en sikker koncentration rækkevidde, før hanen forlader vandværket, der ikke vil medføre korrosion og beskadigelse af slanger, ventiler og samlinger på tandartsenheder eller instrumenter.

Hvilken funktion har Puges

Fjern større partikler. Fjern calcium for at blødgøre vandet. Desinficere automatisk enhedens vandlinje. 0,01 m lter kan også fjerne resterende bakterier for at sikre en effektiv desinfektion mod mikroorganismer og bio lm.

Bare et klik

Der findes vand i håndstykker, og tre-vejs sprøjte tvinges til at blive udtømt trykluft med ”et enkelt klik”, som hjælper med at bevare et tørt miljø og mindske væksten og aggregeringen af mikroorganismer såsom bakterier og vira i vandlinier.

ModelP10P20
Antal units1-2 units3-4 units
MålL/202 mm. x B/297 mm. x H/404 mm.L/202 mm. x B/297 mm. x H/404 mm.
Vægt11 kg.16 kg.
Volt220V/ 50HZ220V/ 50HZ
Max. power100W500W
Vandforsyningstryk2-6 bar2-6 bar